Aktualności

Dzień Dziecka w plenerze - pieczenie ziemniaków w ognisku, zabawy w indiańskim tipi, zwiedzanie mini zoo i wiele innych atrakcji, czyli wycieczka przedszkolaków do Ranczo Pstrągowa.

Przedszkolaki_na_wycieczce_w_Ranczo_PstrągowaDzień Dziecka zbliża się już wielkimi krokami, a my czekamy na niego z wielką niecierpliwością. Z okazji tego święta wybraliśmy się w środowy poranek, 23 maja 2018 r., na wycieczkę autokarową w bardzo ciekawe i piękne miejsce - do zagrody edukacyjnej Ranczo Pstrągowa, w powiecie strzyżowskim. Podróż autobusem upłynęła nam w wyśmienitych humorach. Po dotarciu do rancza udaliśmy się, pokonując wzniesienia i gęsty las, na teren należący do pięknych zwierząt: danieli i lam oraz na teren mini zoo. Mogliśmy nakarmić kózki, kucyki, baranki oraz owieczki. Wspaniałe było to, że daniele i lamy jadły nam z ręki i pozwoliły się głaskać; spacerowały między nami, wcale się nie bojąc. Potem poszliśmy do wielkiego indiańskiego namiotu tipi, w którym zajadaliśmy się ziemniakami pieczonymi w ognisku... mniam! Mogliśmy również podziwiać przepiękny krajobraz z wieży widokowej, na którą wszyscy weszli bez cienia strachu - było warto zobaczyć tę okolicę w całej okazałości! Po tak długiej wędrówce wróciliśmy do chłodnej altanki, gdzie gospodarze poczęstowali nas napojami i pysznymi ciasteczkami. Gdy nabraliśmy sił czekały na nas kolejne niespodzianki. Z wielką radością skakaliśmy na dmuchańcu, trampolinie; zjeżdżaliśmy na zjeżdżalni, huśtaliśmy się i graliśmy w piłkę.
Przedszkolaki_na_wycieczce_w_Ranczo_PstrągowaNie lada atrakcją była przejażdżka po najbliższej okolicy traktorem, do którego doczepiony był duży wóz... co to była za frajda!!! Na zakończenie udaliśmy się nad staw, gdzie mogliśmy nakarmić pływające w nim duże i małe rybki. Trzygodzinny pobyt  na Ranczu Pstrągowa dostarczył nam tak wielu emocji, że potem jeszcze długo rozmawialiśmy o wszystkim, co tam widzieliśmy. Wspaniale spędziliśmy tam czas, ciesząc się słoneczną pogodą i pięknem przyrody. Zachęcamy wszystkich do odwiedzenia tego miejsca, bo warto!

Zapraszamy do galerii zdjęć!